ПОРЯДОК НАДАННЯ СПОЖИВАЧАМИ ЗВЕРНЕНЬ, СКАРГ ТА ПРЕТЕНЗІЙ
Відповідно до порядку, усі звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості постачання електричної енергії та повідомлення споживачів про загрозу електробезпеки мають бути оформлені у письмовій або електронній формі та надані особисто або поштовим зв`язком на адресу:
Україна,45000, м.Ковель вул.Володимирська ,97-А
Графік роботи: пн-чт з 08:00 до 17:15. Пт з 08:00до 16:00 | сб, нд – вихідні дні.
Або на електронну пошту office@kovelteplo.org.ua; або за вказаним на сайті номером телефону у розділі Контакти.
Отримані звернення, скарги, претензії та повідомлення споживачів розглядаються у порядку та строки, встановлені Правилами користування електричною енергією і чинним законодавством України.
Важлива інформація
Новини
- 21.09.2023 «Ковельтепло» інформує споживачів про необхідність спуску повітря з систем опалення
- 20.09.2023 До уваги мешканців вул. Гетьмана Скоропадського!
- 15.09.2023 Шановні споживачі гарячого водопостачання!
- 05.09.2023 Тарифи ПТМ "Ковельтепло" для населення залишаються незмінними
- 31.08.2023 До уваги споживачів гарячого водопостачання !
- 15.08.2023 16 серпня три котельні по вул. Незалежності відновлюють роботу після планового ремонту
- 07.08.2023 9 серпня котельні по вул. Володимирській, 85 та вул. Заводській, 27А відновлюють роботу після проведення планового ремонту
- 24.07.2023 25 липня дві котельні по вул. В. Кияна, 48 та В. Кияна, 82 відновлюють роботу після завершення ремонтних робіт
- 14.07.2023 18 липня три котельні відновлюють роботу після планового ремонту
- 14.07.2023 У понеділок, 17 липня, три котельні по вул. Незалежності зупиняються для планового ремонту