ПОРЯДОК НАДАННЯ СПОЖИВАЧАМИ ЗВЕРНЕНЬ, СКАРГ ТА ПРЕТЕНЗІЙ
Відповідно до порядку, усі звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості постачання електричної енергії та повідомлення споживачів про загрозу електробезпеки мають бути оформлені у письмовій або електронній формі та надані особисто або поштовим зв`язком на адресу:
Україна,45000, м.Ковель вул.Володимирська ,97-А
Графік роботи: пн-чт з 08:00 до 17:15. Пт з 08:00до 16:00 | сб, нд – вихідні дні.
Або на електронну пошту office@kovelteplo.org.ua; або за вказаним на сайті номером телефону у розділі Контакти.
Отримані звернення, скарги, претензії та повідомлення споживачів розглядаються у порядку та строки, встановлені Правилами користування електричною енергією і чинним законодавством України.
- 17.04.2024 Оголошення відновлення гарячого водопостачання
- 15.04.2024 Оголошення для споживачів
- 04.04.2024 Інформація щодо подачі гарячої води споживачам котелень по вул. Володимирська,85, Заводська,27-А, Драгоманова,22, Мічуріна,2, Незалежності,108, Незалежності,101
- 04.04.2024 Графік зупинки котелень ПТМ «Ковельтепло» для проведення ремонтних робіт у 2024 році
- 23.02.2024 ПТМ "Ковельтепло" тимчасово призупинено подачу опалення споживачам
- 21.09.2023 «Ковельтепло» інформує споживачів про необхідність спуску повітря з систем опалення
- 20.09.2023 До уваги мешканців вул. Гетьмана Скоропадського!
- 15.09.2023 Шановні споживачі гарячого водопостачання!
- 05.09.2023 Тарифи ПТМ "Ковельтепло" для населення залишаються незмінними
- 31.08.2023 До уваги споживачів гарячого водопостачання !